Alla inlägg den 17 september 2007

Av Josefine - 17 september 2007 20:39

De här 10 dagarna kommer bli jäkligt jobbiga säger jag bara. Försökte få Sebastian att äta upp min kladdkaka förut för den var för läskande.Men men bara 9 dagar kvar att överleva.Och ärligt. Jag hatar decimaltal! Typ 0,064/0,08 och sådana grejer. Jag har ALDRIG fattat sådant. Yuck.

Av Josefine - 17 september 2007 13:56

Jag har kommit på vad jag ska testa nu. Bara för att se om jag klarar det. Iaf så har jag tänkt så här att fram tills vi åker till Kreta ska jag klara mig (nästan) utan socker. Då tänker jag alltså på socker som i glass och kakor eftersom redan inte äter godis. Wish me well.


Sitter och klurar på Blink-låten men jag lyckas hela tiden missa det som jag letar efter. Jag hörde det en gång förut. Det ger sig.


Och Alex: Jag fattar mer än du tror^^ Det enda jag inte förstår är dig^^

Ovido - Quiz & Flashcards