Alla inlägg den 12 september 2007

Av Josefine - 12 september 2007 21:07

Fy det spelar ingen roll hur jag gör nu. Antingen missar jag Takida eller Viscera. Jag tror det är ödesbestämt att jag alltid ska missa något. Det suger. Så om jag missar Takid är det någon som har lust att köpa en Takida biljett?Men men vad gör man inte.Var och repade förut och min gitarr låter jättebra^^Tänker ta sovmorron imorgon. Sedan har jag ju en del läxor till fredag men wth.Idag var nästan smärtfri dag ju. Till och med företagsekonomin gick snabbt och vi gjorde inte så illa mycket. Och på den internationella ekonomin kollade vi på en film som var rätt hemsk. Fy fan vad arg jag blir när jag ser sådana filmer.Well well.Tänkte jag skulle hinna med en promenad ikväll men jag håller på att få en sak av Sara som tar EVIGHETER att skicka.

Ovido - Quiz & Flashcards