Alla inlägg den 10 september 2007

Av Josefine - 10 september 2007 20:48

Japp det verkar bli utomlands i höst. Vet ju inte vilken vecka ändå men. Annars sa morsan Thailand till vintern efter jul någon gång men jag vet inte.Satt med matten förut. Jävlar i mig vad jag är duktig och jag fattade ju till och med. Till en börja med. Sedan blev det för invecklat. Det dumma är att det var ju det Per gick igenom på tavlan idag så om jag hade skrivit ner't så hade jag förmodligen fattat nu. Well well.Körde hem från Alingsås förut. Lite knerpigt vid Maxi rondellen vilket slutade med att jag fick åka och vända och massa krångliga grejer men hem kom jag i ett stycke. Fan så mycket roligare att köra stadstrafik än att bara köra på landsväg. Dock lite knepigare som sagt.Göteborg imorgon. Min gitarr^^ Mailade Niklas förut och han gav mig lite förslag på ställen man kan köpa den och sådär. Så nu inväntar jag bara nästa svar. Ett förslag var att beställa från Tyskland för när det funkar är det kanoners och billigare men krånglar det så krånglade det tydligen ordentligt. Orka dessutom betala frakt och shiet.I'm off. Får kanske skjuts till skolan imorgon!! Så jag slipper cykla.

Ovido - Quiz & Flashcards