Alla inlägg den 10 november 2008

Av Josefine - 10 november 2008 21:47

Anna: Vet du? Jag hoppas han har FEL. Väldigt mycket fel! Och min kropp mår alldeles förträffligt under en tv-söndag ;) Men eftersom det har funkat förr antar jag att du har en poäng i det du säger.


Så. Jobba. Hämta Bröd o Axel i Vårgårda. Hem, cykla iväg o rida. hem, byta om, in till Herrljunga, till Göteborg, hem. SOVA


Behöver jag nämna att det varit en kaotisk dag. Jag red och fixade allt i stallet på dryga timman!


Jaja. När vi satt på tåget hem ringde förövrigt morsan. Hon undrade dels vart jag var eftersom jag under hela dagen har varit inne och vänt i stortsett. Ingen mat för mig inte. Men hon ville också meddela att Carina o Johanna hade ringt från jobbet och var väldigt angelägna om att få tag i mig. Sekunderna efter att jag har lagt på får jag  meddelande att jag ska ringa röstbrevlådan. Där Johanna vill att jag ska ringa henne bums!


Jösses. Allt det där. "ring så fort du kan!!" skrämde verkligen skiten ur mig. Men det var ju inte så farligt ändå. Jag tänkte att nu jäklar har nåt verkligen gått åt helvete där, till en början....  Men så var det inte.

Ovido - Quiz & Flashcards