Alla inlägg den 9 november 2008

Av Josefine - 9 november 2008 14:46

Min kropp är inte gjord för att motioneras! Maken till magsmärtor har jag nog aldrig känt.


Så imorgon verkar det återigen bli en tripp till Borås. Eftersom jag och Sanna är sådana tanke- och själatvillingar har jag sett ut ett par stövlar som jag tror att hon kommer gilla. Upp till bevis. Vi får se om de är något för damen.


Någon gång sedan är det återigen dags för att repa. Tredje dagen på raken. Det ni. Någon form av nytt rekord snart. Men vad gör man inte. Det jävliga är att det kommer säkert bli när något av mina söndagsprogram går. Det suger.


Var och hämtade sis och Carro inatt.  Efter två stopp på vägen och hjärtklappning på grund av blåa sirener bakom mig, kom jag hem. Men en sak undrar jag. Hur fan kan man må så dåligt dagen efter? Eller är det bara jag som är förskonad från allt vad bakfyllor heter? Nästan i varje fall. Och jag tror inte det har så mycket med att göra hur mycket man dricker. För om man fortfarande är full när man vaknar så...


I alla fall. Om jag, när jag är 22, blir helt utslagen efter EN kväll ute, spyr och mår allmänt jävligt. Så tänker jag fan i mig bli nykterist. Det kan ju inte vara värt det att må så dåligt för EN kväll.  Men jag hoppas verkligen att jag i fortsättningen kommer fortsätta vara förskonad från bakfyllor. För usch.


Nu tänkte jag duscha. Om jag vågar gå in där vill säga... Funderar faktiskt på att ta badkaret.


Ha! Jo just det. Jag blekte Sannas hår i fredags. Och vad vi än sa till Niklas så blev det bra! Men silverschampoo är läskigt! Lila gegga som man smetar i håret så det blir blå/lila-aktigt. Läskigt!!! Tur att man är brunett säger jag bara!

Ovido - Quiz & Flashcards