Direktlänk till inlägg 16 juni 2007

Lista

Av Josefine - 16 juni 2007 18:24

Tio första:
1. Första bästa kompis: Hmm.. Antingen Sannanas eller Christine...
2. Första bil:Ingen skulle jag tro.. Någon leksaksbil möjligtvis
3. Första kärlek: Haha det ni=P
4. Första husdjur: Mimmi^^
5. Första semester: Ingen aning...
6. Första jobb: Städa på Horsbyskolan
7. Första köpta skiva: Om jag säger måste jag döda er allihopa...
8. Första riktiga kyss: Pass=P
9. Första piercing: Jag klassar inte hål i öronen som piercing så jag har väl ingen då.
10. Första konsert: Simple Plan 20/2
Nio sista:

1. Sista alkoholdrycken: Vidrig jävla öl igår kanske. Fast det räknas inte....
2. Sista bilfärd: Ehm... Ingen aning=p Jag håller mig till cykel^^
3. Sista filmen du såg: Shiet... Walk the Line kanske...
4. Sista bubbelbadet: Det existerar inte så...
5. Sista spelade cd: skiva?  My Chemical Romance- Three Cheers For Sweet Revenge

6. Sista gången du grät: Typ några år sedan eller så??
7. Sista måltiden: Kyckling med café de paris sås:P
8. Sista dansen: Dans? Frivillig eller ofrivillig?

9. Sista telefonsamtalet: Ehm... Fredrika igår kväll skulle jag tro.

Åtta har du nånsin:
1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
2. Blivit arresterad? Haha inte än=P
3. Blivit kär vid första ögonkastet? Nope, bara första lyssningen^^
4. Varit på tv? Hmm... Vet inte faktiskt..

5. Fått ditt hjärta krossat? Haha då måste man ha ett hjärta först^^
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Jag har förmodligen inte sagt det överhuvudtaget så..

7. Haft ett onenight stand? Haha nej det överlåter jag till vissa andra^^
8. Busringt till nån? Jag? Aldrig =P

Sju saker du har på dig:
1.Ridbyxor som det NÄSTAN är hål i röven på
2. Ett par sketna ridstrumpor
4. Någon t-shirt
5.Min CRW tröja.
6 och 7. Resten kan ni nog klura ut själva.



Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Ehm...
2.Ingen
3.Tror jag...
4. Yeap

Tre val:
1. Svart eller vit? Svart
2. Sommar eller vinter? Både och.
3. Choklad eller chips? Ehm.. För tillfället? Inget av dem. Men choklad annars^^

Två saker att göra innan du dör:
1. Ehm...

2. Jag vet inte...

En sak du ångrar:
1. En sak alltså? Denna frågan borde man haft på 10 istället.

 
 
Ingen bild

Sanna

16 juni 2007 19:08

Eftersom jag är en såå god vän så kommer jag sno den här :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 4 september 2009 11:45

preposterous.webblogg.se   Nya tider och dags för något nytt. ...

Av Josefine - 16 augusti 2009 03:03

Grinade som aldrig förr ikväll och  blev inte mycket sett av Rosenström precis. Sminket försvann ju åtminstone av sig själv så det var ju bra det... Hadeen kanon middag ialla fall. Sällan blivit så äckligt mätt men oj vad gott det var^^   Ibland sk...

Av Josefine - 5 augusti 2009 19:41

Okej okej Anna. Jag ska skärpa mig. Har inte kommit på vad jag ska skriva bara...   Kan börja med Cykelfesten. Fredagen började med att jag lade mig i sängen och slocknade vid 15. Sov till närmare 18 och givetvis tyckte Sanna att jag borde vara redo ...

Av Josefine - 12 juli 2009 12:46

Så fick antagningsbesked igår. Eller läste det igår snarare. Jag kom in. Jag har tackat ja, även om jag inte vet vad i helvete jag håller på med. Så nu är det bara lägenhet kvar o fixa. Sedan verkade det ju änna som att jag hamnar i Växjö i höst. Har...

Av Josefine - 2 juli 2009 20:24

Är det bara jag eller går tiden förbaskat jävla fort? Känns som den bara rusar iväg nu. Redan en vecka sedan WCR. Två veckor sedan midsommar. Typ fyra sedan folk tog studenten.... Jag har redan jobbat två månader.  Mer än två månader sedan jag kom he...

Ovido - Quiz & Flashcards