Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Josefine - 17 juni 2007 10:36

Vilken kväll=P

Mosh-pit framför stora scenen  i regnet. Haha extas!

Fy fan vd blött det var. Jag kunde lika gärna gått barfota ute när jag kom hem.


Men men minnesvärd kväll det där^^


Allt med blandsaft, paraflax, schackpjäser, mosh-pits och allt vad det var.


Fast det roligaste av allt var tåget hem=P Herregud säger jag bara.

Tänk er Jocke Ramsberg med en regnponcho med söta små lisebergskaniner på. Så skulle ju konduktören tjôta med honom  Men Ramsberg hade iaf inte varit på Liseberg utan hade hittat ponchon i en soptunna, och då börja alla garva för alla fick bilden av Ramsberg som står och rotar i en soptunna. Jag vet inte om den hade legat överst eller om den var hel  eller vad det var men konduktören sa då iaf "Så att om du hittar en hamburgare där i med bara ett bett i så tar du den? =D" Och ja... Det var vansinnigt roligt i går kväll kan jag säga. Vet inte om det är lika lustigt just nu men. Man måste nästan varit med för att fatta.


Sedan skulle alex dra av sig jackan eller vad hon syssla med. Det slutade med att Sanna fick hennes knytnäve rakt i nyllet och jag fick hennes satans dragkedja i nyllet. Alex sa då: Kom igen, slå här (pekar på kinden) du får slå. Fast jag tror inte hon menade det riktigt för när Sanna (OBS! Sanna inte jag) smockar till henne rakt över näsan och ögat så börjar alex nästan gråta och det var vansinnigt roligt. (Ursäkta Alex men det var det=P) Efter det hade vi en ganska långdragen diskussion om vem som skulle ha blåtira idag och inte. Can't wait^^


Så var det något smartass framför oss som satt med Ramsberg som börja tjata "Flickor har ni cigg?" varav vi svarade nej. Efter 2min kommer det igen "Flickor har ni papper, till cigg" (eller vad han nu sa) varav vi sa Nej och Sanna det smartasset säger: "Nej men det finns på toaletten" -asg- Jag tror faktiskt inte det går att rulla cigg eller joint med toalettpapper. Men detta var ju också då vansinnigt roligt. Speciellt eftersom han förmodligen både var full och hög.


På tal om full och hög så var det fanken bara jag som skötte mig i fredags! Alex springer iväg med "Äckligt" och Fredrika skulle gå till sin morsa. Så får jag ett meddelande  vid tolv snåret där det står: ... och han kan kyssas också! Då hade hon varit med en sångare som vi hade sett på fabriken innan som var både full och hög. Och jag har fått höra ryktesvägen att hon har en speciell dragning till folk som ser ut som knarkare. Men denne såg inte bara ut som en knarkare han var en också!!


Haha ja fy fan alltså vilka kvällar...

Jag vet inte hur många gånger jag sa  "Mitt paraflax" igår.. Men jag försökte ju inte på allvar att flyga med det iaf. Jag flaxade bara lite med det samtidigt som jag sa "paraflax" och gjorde ett litet skutt i trappan i tågtunneln.


Humor på hög nivå förstår ni.


"Jag stämmer'n imorrn" -asg-


Det ska jag säga till Niklas nästa gång han kommer susande upp på scenen och säger åt mig att stämma gitarren för att den har stämt om sig=P


Crapp vilket långt inlägg men så får det vara. Och då har jag inte ens tagit med en bråkdel. Ni får väl läsa Sannas blogg så får ni lite mer info^^

tooyoungtooproudtounderstand.bloggagratis.se


Måste du ha så jobbigt namn?

Ovido - Quiz & Flashcards