Alla inlägg den 16 april 2008

Av Josefine - 16 april 2008 23:50

Så imorgon I'm off till Madrid.


Snart klar med packningen tror jag. Eller det som jag orkar packa ikväll. Resten slänger jag ihop imorgon bitti som vanligt.


Jag har förövrigt rensat min mp3 totalt idag. Raderat allt och lagt in massa nytt. Det ni. Det tog sin lilla tid. Men jag är nu klar. Musiken på mobilen får klara sig ändå. Orkar inte ändra där.


Men som sagt. I'm off

Av Josefine - 16 april 2008 11:47

Så. Jag är hungrig. Det är äckel-mat idag.

Har haft psykologi där vi  fick reda på vad vi fick på provet och lite andra grejer. Vi fick massa nya grejer o göra också. Underbart


Sedan ska vi snacka om Spanien  med Tore så ja... Rättskunskap på det.

Sedan måste jag hem och packa. Men jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig. Det löser sig. Någon som vill vara med och slå vad om att om det är någons väskor som försvinner í flygplansbytet i Bryssel så är det mina?


Vi har lagt allt på vår demo nu! Även diverse grejer som borde finnas med på en icke-officiell version. Chulo. Så nu är mixning och lite andra grejer kvar. Sedan är den klar^^



Ovido - Quiz & Flashcards