Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

OS-guld goes OS-silver

Av Josefine - 21 augusti 2008 17:24

Första gången på aslänge jag kollar på hoppningen. Och det går ju fan bra nu^^ Chans på guld, som sämst silver.


Så kom igen nu då för fan!


------------------------------------------------------------------------------------------------

Nae det blev ju inget guld. Dock ett silver men det var lite synd tycker jag. Nu tänker jag inte kolla mer på OS för nu är det bara de där överreklamerade fjantarna kvar.


Jaha. Skulle joggat men somnade. När jag sedan vaknade hade jag ont i huvudet och frös som jag vet inte vad så då orkade jag bara inte. Så nu har jag bakat kladdkaka och fixat maten till imorgon. Tror jag ska cykla in i morgon faktiskt.


Imorgon ska jag ringa till cider också så jag får reda på när jag ska börja jobba. Jag vill vara ledig nu så snälla!! Känns skumt att folk har börjat skolan nu och inte jag. Men jag kom o tänka på hur trött jag var när jag hade jobbat första veckan precis vid midsommar. Men jag antar att jag vant mig vid att gå upp okristligt tidigt nu.


Mitt huvud kommer seriöst spricka!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 4 september 2009 11:45

preposterous.webblogg.se   Nya tider och dags för något nytt. ...

Av Josefine - 16 augusti 2009 03:03

Grinade som aldrig förr ikväll och  blev inte mycket sett av Rosenström precis. Sminket försvann ju åtminstone av sig själv så det var ju bra det... Hadeen kanon middag ialla fall. Sällan blivit så äckligt mätt men oj vad gott det var^^   Ibland sk...

Av Josefine - 5 augusti 2009 19:41

Okej okej Anna. Jag ska skärpa mig. Har inte kommit på vad jag ska skriva bara...   Kan börja med Cykelfesten. Fredagen började med att jag lade mig i sängen och slocknade vid 15. Sov till närmare 18 och givetvis tyckte Sanna att jag borde vara redo ...

Av Josefine - 12 juli 2009 12:46

Så fick antagningsbesked igår. Eller läste det igår snarare. Jag kom in. Jag har tackat ja, även om jag inte vet vad i helvete jag håller på med. Så nu är det bara lägenhet kvar o fixa. Sedan verkade det ju änna som att jag hamnar i Växjö i höst. Har...

Av Josefine - 2 juli 2009 20:24

Är det bara jag eller går tiden förbaskat jävla fort? Känns som den bara rusar iväg nu. Redan en vecka sedan WCR. Två veckor sedan midsommar. Typ fyra sedan folk tog studenten.... Jag har redan jobbat två månader.  Mer än två månader sedan jag kom he...

Ovido - Quiz & Flashcards