Alla inlägg den 13 maj 2007

Av Josefine - 13 maj 2007 22:00

Jag börjar allvarligt talar fundera på min "komma-ihåg" förmåga.


Jag har bytt lösenord någonstans. Men jag kan inte komma ihåg var. Jag antar att jag märker väl det men ändå. Jag kommer ju inte komma ihåg lösenordet då.


Alltså. Ca 15 band till sommarfestivalen. Jäklar!!! Och jag förstod Nightshifts poäng dåra... Men wth de har ju massa andra spelningar. Det har ju inte vi på samma sätt som dem.


Dagens roligaste måste ha varit när sanna skulle klämma sig ner på bänken brevid Oliver. Jag tror nästan du skulle fått mer plats om du hade satt dig i knät på honom=P Jösses det var verkligen skruva sig ner brevid *asg* Blev lite full i skratt när jag såg det. Samma sak med Olivers min när han fråga lite sådär halv sarkastiskt (Som om han inte trodde det):

 "Har ni fått ihop egna låtar då?"

 "Eh jo faktiskt så har vi det"

 "NÄ?! Hur många har ni då? har de andra kommit någonstans då eller håller de fortfarande på med andra versen?"


Och:
O: Äh du är ju för fan full fortfarande
N: Nej det är jag inte. Eller.... Jo kanske lite...


Tilläggas ska att klockan var runt halv 4 då kanske. På eftermiddagen

 -skratt-


Men det var ju bra att de gillar vår flagga! Riktigt imponerade till och med^^



Ovido - Quiz & Flashcards