Alla inlägg den 24 april 2007

Av Josefine - 24 april 2007 14:53

Jaha nu har jag alltså skaffat en. Mest bara för att ha något att göra på tråkiga håltimmar och liknande. Men det kan ju bli kul.


Var i Lidköping hela helgen. Jäkligt roligt! Alla kommentarer=P Jisses...


"nu äre KRIG faen" "faen ska du in't hjälpa han å lete" "en jävla piñata faen"


 det var ungefär en bråkdel av alla kommentarer och jag tvivlar på att någon fattar mer än vi 4 som använde oss av dem.


Roligt var det och nu känns det bra faktiskt. Eller bättre i alla fall. Det känns inte som att vi närmar oss slutet för vårt band längre. Inte lika mycket i varje fall. Det största problemet är låtarna... Jag anser fortfarande att vi ska satsa på egna för då kan alla vara med och bestämma och få lite som de vill. För vi har ju jäkligt roligt ihop. Det märktes i helgen!


Men ja.. Jag kanske ska fortsätta med att skriva på mitt arbete till körkortsteorin. Jag har fått ihop en hel sida nu faen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards