Alla inlägg under december 2007

Av Josefine - 20 december 2007 08:09

Och jag kommer få fortsätta klara mig utan dator, för nu startar den inte alls, så den åker till rehab idag. Bara lite lite liiiite abstinens. Kommer smälla av innan lovet är slut. Vad ska jag nu göra på dagarna?


Borås imorgon. Handla julklappar och shiet. Jag har liksom inte haft en tanke på det förrän nu typ. Jag vet inte ens vad jag ska köpa till folk. Alingsås på kvällen. Hur vi nu kommer hem men det löser väl sig.


Idag är dagen då vi får reda på vem som vann pepparkakshustävlingen. vi har 50% chans att vinna. Egentligen större.


Inga bra dagar. Allt går bara skit. Särskilt igår. Det var ingen bra dag. Inga dagar är bra.


Så detta blir förmodligen sista gången innan lovet som jag sitter vid datorn.... Vill ni något får ni banne mig ringa.

Av Josefine - 19 december 2007 11:55

Nu har vi ingen dator alls hemma.


Det är banne mig tur att vi får lov imorgon. Jag somnar när som helst känns det som.


Det här är lite läskigt. Jag kommer inte ihåg att jag gjort det? Datorns fel. Den är trög. Och så hoppar den över massa.


Jävla oflyt hela tiden.


Jag har bestämt mig nu. Man skall inte ha förväntningar för då skiter sig allt.

Av Josefine - 17 december 2007 10:42

Vårt Internet funkar fortfarande inte hemma. God damnmit! Tänk om de inte fixar det snart för då kommer jag inte kunna kolla bilddagböcker, myspace, min mail, läsa bloggar etc på hela jullovet. Msn funkar ju dock. Och morsan skulle kolla med Mr.Clenow idag om han visste vad som kunde tänkas vara fel.


Har jävla franska prov sedan.Det är sjukt. Och jag fick det bekräftat idag att jag hade suttit och idiotflinat på internationella ekonomin efter att jag hade pratat med björn i fredags =p Men det kunde jag ju räknat ut själv.


Jag kunde tagit sovmorron idag. Spanskan gjorde vi inget på och inte på religionen heller. Helt värdelöst. Men jag är ledig imorgon. Då skall jag klippa mig. Förslag?


Gah shit, jag fattar inte hur jag har kunnat glömma hur BRA de är. Det är så vi borde låta! "Attityd och hjärta kombinerat med ball rock'n'roll" Var det inte så vi sa till Parkaden? Det finns inget mer som stämmer så bra med dem!

yeah you're always in my way
i'm falling faster everyday
yeah you're always in my way
i gotta spit you out
you bring me down
everthing just crashes to the ground
cause you were always in my way


I'm off för att plugga franska glosor och oregelbundna verb.


Av Josefine - 14 december 2007 13:10

endast ett prov kvar denna terminen. "Känns rätt gött faktiskt" Inget mer^^


Jag är glad idag =D=D=D Surprise surprise liksom..


Funderar på att skippa spanskan. Jag tror inte det kommer så många precis. Fast vi kanske kan flytta den så vi kan börja tidigare. Komma med 3 bussen hem

Av Josefine - 13 december 2007 13:30

För vårt Internet funkar inte hemma.... Så jag får skriva nu i stället. Ska alldeles strax prata om mitt fördjupningsarbete på svenska C. Igår pratade jag om det i 10-15 min på internationella ekonomin. Och det säger jag folk. Det är direkt skadligt att göra mer än en muntlig redovisning per dag.


Stod där och pratade och hade tagit mig igenom det mesta. Så kände jag helt plötsligt att min hals började dampa. Lite smått panik och diverse harklingar/hostningar så kunde jag inte prata överhuvudtaget


Gött liksom.


Well well Lucia idag. Gillar tomtehistorien som Hansson körde idag. (och alla andra år) Men I'm off nu för att se vad jag ska säga om typ 7 min.

Av Josefine - 9 december 2007 12:31

Eller nåt.

Give me a break.


Jag viger mitt liv åt att lyssna på musik. Den är sann.

Av Josefine - 6 december 2007 21:14

Något jag glömt? 

Måndag: Skicka in fördjupningen om Tanzania, Gymmet

Tisdag: (till) baka muffins,bullar och något till lärarrummet. Körlektion. Teater på svenskan, Rida Vendy

Onsdag: Redovisa på filosofin (5min) Descartes, Redovisa Tanzania Intenationell ekonomi 15min, Företagsekonomi uppgift.

Torsdag: Göra bort mig på lucia, Redovisa Tanzania i Svenska C. Filosofi prov, Franska prov, Rida Vendy

Fredag: Redovisa Tanzania Intenationell ekonomi (15min)(om jag inte gör det på onsdagen), Fabriken Alingsås,

Lördag: WhateverNovember/Lastout, Parken.

Söndag:  Typ dö.


Sorry folks, Det blir nog inga julklappar iår. När skulle jag hinna med det?

Av Josefine - 5 december 2007 19:06

herregud säger jag bara. Vad har människan för problem?!


Sjuk idag. Jag har åtminstone gjort lite vettiga saker. Har börjat med Descartes nu men fuck. Vette fan hur det blir. Grejat lite men Tanzania arbete också. Känns som att jag bara påbörjar saker utan att avsluta dem.


Bakar lusse-katter gör jag också. Så blir det väl pepparkaks-hus-bak i helgen. Ingen aning om hur vi ska lyckas. 


Nä nu ska jag se om min deg har jäst.

Ovido - Quiz & Flashcards