Direktlänk till inlägg 11 november 2007

Bite my lip and close my eyes...

Av Josefine - 11 november 2007 15:15

Sanna: Jo ,lite invecklat kanske men det kanske är så.

Sara: Det är som vanligt då med andra ord. Alla har kul åt mig inte med mig. Men då är ju allt som det ska.


Världens jesus-kommentar idag. Jag är lite stolt faktiskt. Pappa kom ner i tv-rummet där jag, Michaela och morsan satt. Så kommentera han att fönstrena var väldigt sketna (och yes det var dem, de såg ut som om de inte hade fått en tvätt på typ 10år) och att han kanske kunde ta och tvätta dem. Morsan sa då att han kunde göra det om han nu kände för det och då sa han att det brukade vara han som tvättade dem. Jag kunde inte låta bli då utan slänger ur mig "Pah det är väl därför de ser ut som de gör då!"

Han blev lite sur. Morsan och Michaela skrattade ihjäl sig. Och jag fick höra att jag minsann skulle få igen det där och att jag inte skulle vara så rapp i käften.

 Men det var extas-kul.


Sit around and watch the tube, but nothing's on
Change the channels for an hour or two
Twiddle my thumbs just for a bit
I'm sick of all the same old shit
In a house with unlocked doors
And I'm fucking lazy

Bite my lip and close my eyes
Take me away to paradise
I'm so damn bored I'm going blind
And I smell like shit


Tröttheten hålller i sig och jag vill vara någon annanstans


Kom bara på det igår att jag saknar honom...


 
 
Linnea

Linnea

12 november 2007 18:32

Jag tror nog vi får göra det, en stödgrupp ;)

http://smeknamnsval.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 4 september 2009 11:45

preposterous.webblogg.se   Nya tider och dags för något nytt. ...

Av Josefine - 16 augusti 2009 03:03

Grinade som aldrig förr ikväll och  blev inte mycket sett av Rosenström precis. Sminket försvann ju åtminstone av sig själv så det var ju bra det... Hadeen kanon middag ialla fall. Sällan blivit så äckligt mätt men oj vad gott det var^^   Ibland sk...

Av Josefine - 5 augusti 2009 19:41

Okej okej Anna. Jag ska skärpa mig. Har inte kommit på vad jag ska skriva bara...   Kan börja med Cykelfesten. Fredagen började med att jag lade mig i sängen och slocknade vid 15. Sov till närmare 18 och givetvis tyckte Sanna att jag borde vara redo ...

Av Josefine - 12 juli 2009 12:46

Så fick antagningsbesked igår. Eller läste det igår snarare. Jag kom in. Jag har tackat ja, även om jag inte vet vad i helvete jag håller på med. Så nu är det bara lägenhet kvar o fixa. Sedan verkade det ju änna som att jag hamnar i Växjö i höst. Har...

Av Josefine - 2 juli 2009 20:24

Är det bara jag eller går tiden förbaskat jävla fort? Känns som den bara rusar iväg nu. Redan en vecka sedan WCR. Två veckor sedan midsommar. Typ fyra sedan folk tog studenten.... Jag har redan jobbat två månader.  Mer än två månader sedan jag kom he...

Ovido - Quiz & Flashcards