Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Josefine - 11 oktober 2007 21:05

På "smeknamn" som man kan ha på bloggar, bilddagbok etc?

Jag vill inte ha kvar mitt gamla.


Förövrigt så gjorde pappa något med vattnet när jag duscha förut. Så det rann AS sakta. Tur jag hann få ur schampot innan i alla fall.

Av Josefine - 11 oktober 2007 19:53

Haha visst var vi söta. =D

Alex: Jag veeeet^^ Vilka lyssnade du på?


Idag har jag ridit i pissregnet och Vendy trampade loss en sko. Inte så bra. Hon är verkligen inte klok ibland. Fast det är ju ingen risk att man somnar iaf. Och tur är väl det för då skulle man hamna på backen med en gång och det skulle nog kännas som att hoppa från ett flygplan utan fallskärm eller nåt.


Jag har prov imorgon. Och massa andra grejer jag ska göra. Så egentligen borde jag ju nästan sätta igång. Men om två veckor är det lov!! Så jäkla gött!

Ovido - Quiz & Flashcards