Alla inlägg under augusti 2007

Av Josefine - 24 augusti 2007 18:10

Jag mår så illa. Jag har så ont i huvudet och jag är bara allmänt trött. Man kan inte leva en dag på en pizza och fyra timamrs sömn.


Jag har iaf fått reda på varför det är så satans förbannat varmt inne i skolan. Det är för att luftkonditioneringen är paj.


Imorgon bär det av til Hjo och Displeased. Så bra.

MEN!!!!! Max 3 pers i tältet och blir det en 4:e får ni sova UTE. Bara så du vet Alexandra. Det kommer säkert bli jävligt trångt ändå med 3 pers. Och även om jag så hade haft ett 10 manna tält hade jag vägrat sova i samma tält som ni. Och jag har ju det så bra förspänt att det bara är jag som har tält^^


Jag kunde verkligen inte sova i natt. Jag försökte sova i 4 långa timmar. Och under den tiden låg jag och kom på massa textrader som jag fick ihop till vers och refräng. Men refrängen har jag tappat bort men jag tror jag kommer ihåg den.


Problemet är att när man skriver låtar så sent när man är så trött så kan man skriva bättre låtar på fyllan. Jag lovar. Men jag har inte kollat nattens skapelser så noga hitills. Kan kanske bli något av det.


Men jag ska nog masa mig ut till soffan på altanen innan mitt huvud sprängs och jag kräks.


Bara kort innan jag går så hittade jag en rolig sida förut om hur man avslöjar en lögnare. http://e-health.msn.se/livskraft/Sa_avslojar_du_lognaren_4578.html


Av Josefine - 23 augusti 2007 22:29

Haha så jävla kul eller vad!!!

Inte för att ni vet vad men kul som aset är det!!!

Av Josefine - 23 augusti 2007 22:27

Fy fan vad jag blir trött på folk. Jag ÄR så trött på dem!


Ok. Första dagen. Började kl 13. Satt och lyssnade till "hönan"

 Det är sjukt. Vi ska inte ha PA:t utspritt över ett år som alla andra jävla klasser får. Utan JAAAAAA vi ska ha tre schemabrytande veckor i vår istället. Vilket sabbar en jävla massa. Och när man väl kommer på en idé så "På vilket sätt anknyter det till din inriktning?"


Nä. Fan ta allt ihop och nu är jag jävlar i mig lika sur som jag var imorse när Michaela väckte mig.

Av Josefine - 22 augusti 2007 22:57

Blä. Skola imorgon. Jag vill inte.


Var och hälsade på Diddi förut. Det är seriöst helt sjukt. Helt galet vad man garvar där. Drack för övrigt TE!!! Det ni. Och jag kan inte påstå att det var så gott men. Man har ingen talan. Iaf så övningskörde jag  dit och hem. Var även i Vedum och tittade på skor och käka glass medan vi vänta på att Diddi skulle komma hem. Men när vi kom dit så var hon ändå inte hemma. Så vi satte oss i gräset där och vänta tills hon kom.

 Och det var tomt där. Läskigt tomt. Jag är van vid en jätte stor lurvig sak kommer flygande och skuttande men inte idag. Jag fick ett kort iaf.


Sedan har jag bara varit ute och sprungit. Och jag vet fan i mig inte vad det har tagit åt min s.k lillebror. Han är hel mysko. Han får ju banne mig värre utbrott än jag.


Haha när jag var ute och sprang förut. Det var rätt kul. Jag såg att det var folk en bit fram på vägen men det var ändå rätt mörkt och så, så jag såg inte vilka det var. Men när jag kommer fram till dem så hade jag tydligen skrämt skiten ur en unge som förmodligen bara hade hört mina steg. Så dens morsa gick och bar den medan hon sa "såja, där ser du, det var ignet farligt" Haha så extas. Man ska lära sig den hårda skolan.


Mohaha jag börjar ju inte förrän 13 imorgon^^


I vilket fall som helst så verkar det som att folk fattar att jag är rätt pissed off på dem. BRA!



Av Josefine - 20 augusti 2007 22:25

Shalala... Idag har jag varit väldigt produktiv. Eller inte. Jag har nog inte gjort något idag mer än att repa. Så suck.


Pah. Bosse fråga vad det var för fula byxor jag hade på mig förut idag. Kändes rätt gött att säga att det var ett par som Seb hade slängt ut. Det tyckte Bosse var jättekul och sa: Jösses du är alltså 3 år äldre. Du äter helt klart för lite gröt. Det kommer ju inte finnas något kvar av dig om det fortsätter så här.


Ingen risk skulle jag vilja säga. Men credit till mig för jag har inte ätit glass på en vecka.


Jag är SÅ trött på det här...  Men det ger väl sig.


Hur kommer det sig att allt jag gillar bara dör ifrån mig??

Av Josefine - 19 augusti 2007 19:09

Fy fan jag mår så jäkla illa.

Var och tittade på Pirates förut. Cirka 3 månader efter att alla andra sett den. Men vad gör man.


Det ska bli bra väder nu. Lätt att jag ska till kusten.

Jag skiter i om jag får åka själv.


Fan jag tror jag lyckades pilla ut ögat på mig själv.

Av Josefine - 16 augusti 2007 16:01

Okej så här är det.

Det regnar ute. Det har det gjort hela dagen tror jag. Just nu vräker det dessutom ner.


Därför bestämde jag mig för att titta på TV. Miss secret agent 2. Den sög förövrigt. Jag förstod inte riktigt det roliga i den. Men det vore rätt ballt att vara FBI agent.


Jag ringde också för att fixa Snow-storms pass. Fatta att jag satt i telefon kö i 25 jävla minuter. Det är nog något slags rekord. Och sedan när de väl svara så lät det. "Avelsföreningen Svensk ridponny, var god dröj ett ögonblick" Så satt jag där i ett par minuter till. Men nu är det iaf fixat så det borde ju komma så småningom.


Haha jag och Sara hade världens disskusion igår. Lätt extas. Om hurvida jag ska gå på balen eller inte osv. Det blev kul iaf.


Nu har det slutat regna. Och jag tänker spela Sims.

Av Josefine - 15 augusti 2007 12:12

Disorder | Rating
Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Moderate
Antisocial: Low
Borderline: Moderate
Histrionic: Low
Narcissistic: Low
Avoidant: Moderate
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: Low


Ha! Där ser man.

Ja vi var ju på Brännö igår. Och ärligt. Jag fattar verkligen inte varför jag utsätter mig för det. Påminn mig igen varför jag överhuvudtaget står ut med er?!


Men annars var det bra. Bortsett alla elaka kommentarer från vissa personer. Det var varmt i vattnet. Det fanns hopptorn. Det var bra väder. Och så vidare. Jag såg inte en enda brännmanet heller. Jag vill bada igen.



Ovido - Quiz & Flashcards