Direktlänk till inlägg 5 augusti 2007

Skalbaggar!!!

Av Josefine - 5 augusti 2007 12:01

Jag tänker banne mig sluta städa mitt rum.

Innan jag städade hade jag inga problem med skalbaggar och shit.


Men igår kväll, innan jag gick och lade mig, hittade jag en som jag slängde ut. Inatt (morse) så vaknade jag av att något kröp på min arm så då fick jag vifta bort det aset också. 2 st på typ 6 timmar.


Sedan kunde jag inte somna. Så då låg jag och kika vad min vän skalbagge sysselsatte sig med på golvet. Tills den försvann...

 
 
Ingen bild

Sanna

5 augusti 2007 12:49

Det var banne mig det klokaste du kunde kommit på, tänk om alla gjorde som mig. Jag har inte sett ett enda kryp på evigheter, bara en långben som jag pangade med en tidning, men den kom ju in för att fönstret var öppet...

 
Alex

Alex

7 augusti 2007 09:37

Om du har skalbaggar så kan du ju inte SLUTA städa ditt rum, då kommer du ha världens invasion sen, och så får de komma och sanera och grejer ju :P

http://malafanpavaggen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

7 augusti 2007 21:12

eller också kanske du visst borde städa lite oftare... anledningen till att du inte såg dem tidigare var väl för att de hade mycket att gömma sig under.. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 4 september 2009 11:45

preposterous.webblogg.se   Nya tider och dags för något nytt. ...

Av Josefine - 16 augusti 2009 03:03

Grinade som aldrig förr ikväll och  blev inte mycket sett av Rosenström precis. Sminket försvann ju åtminstone av sig själv så det var ju bra det... Hadeen kanon middag ialla fall. Sällan blivit så äckligt mätt men oj vad gott det var^^   Ibland sk...

Av Josefine - 5 augusti 2009 19:41

Okej okej Anna. Jag ska skärpa mig. Har inte kommit på vad jag ska skriva bara...   Kan börja med Cykelfesten. Fredagen började med att jag lade mig i sängen och slocknade vid 15. Sov till närmare 18 och givetvis tyckte Sanna att jag borde vara redo ...

Av Josefine - 12 juli 2009 12:46

Så fick antagningsbesked igår. Eller läste det igår snarare. Jag kom in. Jag har tackat ja, även om jag inte vet vad i helvete jag håller på med. Så nu är det bara lägenhet kvar o fixa. Sedan verkade det ju änna som att jag hamnar i Växjö i höst. Har...

Av Josefine - 2 juli 2009 20:24

Är det bara jag eller går tiden förbaskat jävla fort? Känns som den bara rusar iväg nu. Redan en vecka sedan WCR. Två veckor sedan midsommar. Typ fyra sedan folk tog studenten.... Jag har redan jobbat två månader.  Mer än två månader sedan jag kom he...

Ovido - Quiz & Flashcards